|
Напрями роботи з кандидатом в одномандатному виборчому окрузі
Складання електоральної карти округу як передумови створення виборчої стратегії:
-
Паспорт округу:
-
соціально-економічні показники,
- демографічна ситуація,
- статистика,
- аналіз попередніх виборів,
- визначення актуальних і перспективних тем для суспільної комунікації.
- Визначення та первинна робота з ключовими проблемами регіону (вісі кампанії)
- Визначення цільової аудиторії кампанії (мотивація електорату)
- Визначення та робота із моральними авторитетами округу (стовпи кампанії)
- Аналіз потенційних конкурентів
- Розробка виборчої стратегії та складання тез до тактичних елементів кампанії
Робота з кандидатом:
- Визначення з ідеологемами, вибір моделі комунікації
- Адаптація образу
- Психологічні та технологічні персональні тренінги
- Підбір команди
Робота з командою:
- Підбір та підготовка до роботи координаторів напрямів (штаб)
- Підготовка польових агітаторів
- Адаптація та підготовка до роботі спеціалістів із неформальних методів комунікації
- Підбір, підготовка, тренінг та контроль за роботою членів виборчих комісій, спостерігачів, уповноважених осіб.
Візуалізація кампанії
-
Розробка бренду кампанії:
- Розробка кампанії із зовнішнього/статичного супроводу (борди, лайт-бокси, листівки, наклейки)
- Робота із динамічними інформаційними носіями (ТБ-сюжети, ТБ-ролики, журналістські розслідування, рекламні «плазми»)
- Робота із друкованими та електронними ЗМІ (підготовка та розміщення відкритих та прихованих рекламних матеріалів)
Робота з конкурентами
Спеціальні виборчі програми
Захист результатів
|
|