Головна сторінка

Про агентство
- структура
- мета та завдання
- послуги

Новини
- архів новин

Проекти
- ВИБОРИ-2012
- АМС Newsletter
- місцеві вибори
- експертний клуб

Дослідження

Опитування

Посилання

Зворотній зв'язок

 
 

 

Рейтинги

AMC Newsletter

 
 

Наші послуги

Комплексні соціологічні дослідження:

  • регулярний моніторинг ЗМІ по ситуації на ринку/в політикумі, навколо структури Замовника і конкурентів, підготовка медіа-оглядів і дайджестів для керівництва;
  • аналітичні розробки і рекомендації, конкурентний і ресурсний аналіз.

Стратегічне планування піар-діяльності структури Замовника (визначення пріоритетних напрямів, іміджевих тем, розробка інформаційних приводів, складання медіа-плану).

Робота зі ЗМІ: налагодження зв'язків з профільними виданнями (уточнення бази даних, адрес, залучення до роботи райтерів видань, уточнення тем, що їх цікавлять, і способів подачі інформації), формування кола лояльних до структури Замовника журналістів.

Написання і організація розміщення інформаційних матеріалів в ЗМІ на платній основі.

Виконання функцій зовнішньої прес-служби: написання і редагування представницьких текстів (прес-релізи, тексти для сайту, буклету). Розсилка і відстежування виходу прес-релізів в ЗМІ.

Підготовка та проведення піар-акцій, заходів, консультаційний супровід.

Позиціонування першої особи структури Замовника: підготовка до інтерв'ю, рекомендації щодо виступів в аудиторії і ЗМІ, психологічний супровід, проведення фотосесій.

Поточний консалтинг команди і перших осіб структури Замовника.

Аналіз інформаційного поля навколо структури Замовника (моніторинг ЗМІ), масиву статистики й іншої інформації (рекламної продукції і т.ін.).

Розробка коректив діяльності команди Замовника.

Розробка стратегії піар-кампанії в Internet.

Організація контрпропагандистської роботи.

Креативна діяльність.

Агентство моделювання ситуацій запроваджує нову форму роботи з клієнтами – абонентські пакети постійного консалтингового супроводу

Піар-супровід окремих осіб(індивідуальний піар) та політичних структур

"Підтримка" "Прогрес" "Прорив"
Вивчення основних характеристик іміджу Замовника
Дослідження реального, тактичного, стратегічного образу Замовника
Підготовка та розміщення 7-10 іміджевих матеріалів у ЗМІ протягом місяця Підготовка та розміщення 10-15 іміджевих матеріалів у ЗМІ протягом місяця Підготовка та розміщення 15-20 іміджевих матеріалів у ЗМІ протягом місяця
Розробка, допомога у проведенні та консалтинговий супровід політичних, економічних,
соціальних та інших піар-акцій

Підготовка (написання, складання тез, тощо) публічних виступів, заяв, коментарів представників Замовника:

- 2-3 публічних виступи;
- 4-5 заяв;
- 8-10 коментарів.

Підготовка (написання, складання тез, тощо) публічних виступів, заяв, коментарів представників Замовника:

- 3-5 публічних виступи;
- 5-8 заяв;
- 10-15 коментарів.

Підготовка (написання, складання тез, тощо) публічних виступів, заяв, коментарів представників Замовника:

- 5-8 публічних виступи;
- 8-10 заяв;
- 15-20 коментарів.

 

Проведення тренінгів комунікативної компетентності:

- публічні виступи;
- медіатренінг;
- радіотренінг;
- відеотренінг.

Пропозиції щодо піар-супроводу комерційних структур

"Срібний" "Прогрес" "Прорив"
Діагностування комунікаційної діяльності кампанії
Розробка піар-стратегії та медіа-плану
Підготовка інформаційного портфоліо компанії

Розробка піар-матеріалів
(5-7 статей)

Розробка піар-матеріалів
(7-10 статей)

Розробка піар-матеріалів
(15-20 статей)

 

Організайція та проведення прес-конференцій

Організація інтерв'ю та фотосесій

Спеціальні пропозиції

Основні пропозиції по роботі з клієнтом
в сфері створення «з нуля» іміджевої і інформаційної бази політика відповідного рівня

  1. Виведення клієнта протягом півроку в режим «активного паблісіті» за допомогою аналітичних статей від імені клієнта, матеріалів піару і т.д. Формування початкового індексу впливовості і авторитетності клієнта в професійному плані і звідси – у сфері суспільної діяльності і діяльності у сфері реалізації владних повноважень контролю над цим.
  2. Протягом наступних 4-5 місяців за допомогою рейтингів, концептів піару, маніпулювання конкурентними взаємостосунками суперників і т.п., виведення клієнта на рівень відомого суспільного лідера столичного масштабу.
  3. Через рік – виведення клієнта на рівень відомого громадського діяча всеукраїнського масштабу з достатнім рейтингом впізнаваності і базовим рівнем підтримки.

Просування міжнародного іміджу

Агентство пропонує своїм клієнтам ексклюзивні можливості з формування, коректування і зміцнення їх іміджу (персонального, компанії, партії і т.п.) на міжнародній арені. Суть пропозиції полягає в тому, що АМС співпрацює з офіційними структурами, що відповідають за формування міжнародного іміджу України в цілому. Зокрема, співпраця торкається сфери формування і поширення позитивної об'єктивної інформації про Україну, її економічний потенціал, а також потенціал співпраці з нею в багатьох інших галузях урядів зарубіжних країн, бізнес-кіл цих країн, громадських, наукових і освітніх організацій, міжнародних структур.

Потенційні партнери й інвестори вкрай потребують детальнішої, об'єктивнішої інформації про потенціал нашої країни і про поточну ситуацію – і з великим інтересом сприймають будь-які достатньо інформативні і об'єктивні матеріали. Проте на користь України, щоб ці матеріали носили максимально позитивний характер, що заохочує активний економічний і політичний інтерес з боку можливих партнерів. Україна прагне привернути міжнародні і зарубіжні ресурси, забезпечити максимальне сприяння зовнішньополітичним і зовнішньоекономічним проектам нашої країни – і Агентство є однією з сил, котрі організують подібні зусилля.

Відповідно, АМС пропонує учасникам своїх програм абонентського обслуговування представляти також їхні інтереси в згаданій державній програмі просування зовнішнього іміджу України: в рамках окремих проектів (що стосуються сфер українського бізнесу, політики, науки і т.п.), формуючи іміджеві матеріали для міжнародної і зарубіжної аудиторії, звертатися перш за все до матеріалів, що стосуються діяльності клієнтів Агентства. Таким чином, імідж клієнта просуватиметься на державному рівні. Клієнт АМС опиниться в переліку тих осіб, компаній, громадських і політичних структур, на які держава рекомендує потенційним партнерам звернути увагу в першу чергу, вибравши їх як зразкові інструменти, що формують саме позитивний міжнародний імідж України.

Безумовно, участь в такій іміджевій програмі не може не відбитися позитивно і на внутрішньому – галузевому, регіональному, всеукраїнському – іміджі клієнта. Тому Агентство припускає, що його клієнти будуть вкрай зацікавлені в участі в описаному державному проекті, використовуючи послуги фахівців АМС.

Абонентське PR-обслуговування

Послуга для підприємців і бізнес-структур різного рівня з метою організації постійної присутності в ЗМІ, дослідження ситуації навколо компанії, позиціонування на ринку і щодо конкурентів, поточного консалтингу команди і перших осіб.

Абонентське PR-обслуговування компаній (формат «базовий»)

Рекомендується для компаній, що розвиваються, та прагнуть до підвищення популярності (є деяка кількість новин, необхідність позиціонування на ринку і відмежування від конкурентів)

  1. Комплекс необхідних соціологічних досліджень:
    - регулярний моніторинг ЗМІ по ситуації на ринку, навколо компанії і конкурентів, підготовка медіа-оглядів і дайджестів для керівництва;
    - аналітичні розробки і рекомендації, конкурентний і ресурсний аналіз (2 матеріали, на початку і в кінці місяця)
  2. Стратегічне планування PR-діяльності компанії (визначення пріоритетних напрямів, іміджевих тем, розробка інформаційних приводів, складання медіа-плану)
  3. Робота зі ЗМІ: налагодження зв'язків з профільними виданнями (уточнення бази даних, адрес, залучення до роботи райтерів видань, уточнення тем, що їх цікавлять, і способів подачі інформації), формування кола лояльних до компанії журналістів
  4. Написання і організація розміщення інформаційних матеріалів в ЗМІ на платній основі (Оплата власне розміщення матеріалів в ЗМІ розраховується за окремим медіа-планом з урахуванням знижок агентства)
  5. Виконання функцій зовнішньої прес-служби. Написання і редагування представницьких текстів (прес-релізи, тексти для сайту, буклету). Розсилка і відстежування виходу прес-релізів в ЗМІ.
  6. Консультації, підготовка і проведення PR-акцій/заходів (один раз на місяць, окреме бюджетування)

Позиціонування першої особи компанії: підготовка до інтерв'ю, рекомендації щодо виступів в аудиторії і ЗМІ.

Інформаційний аудит

Послуга для бізнесових і політичних структур з метою аудиту внутрішньої і зовнішньої ситуації, оцінки ефективності дій команди і її корекції.

Включає:

  • аналіз інформаційного поля навколо структури Замовника (моніторинг ЗМІ), масиву статистики й іншої інформації (рекламної продукції і т.ін.);
  • проведення якісних досліджень масової свідомості (3 дослідницькі і 2 проектуючі фокус-групи, 8 глибинних/експертних інтерв'ю);
  • проведення соціологічного опитування (якщо необхідно);
  • ресурсний аналіз конкурентів;
  • аналіз ефективності роботи команди (внутрішній аудит менеджменту);
  • фінансовий аудит дій Команди (за необхідності);
  • розробка стратегії корекції дій команди Замовника.

Терміни: від 2 (без опитування) до 4 тижнів.

PR-кампанія в Internet

Послуга для компаній з метою позиціонування бізнес-структури, проектів і перших осіб в Internet, підвищення впізнаваності, цитованості і відвідуваності сайту

  1. Розробка концепції просування сайту (аналіз стартової ситуації, способи підвищення впізнаваності, цитованості, відвідуваності)
  2. Розробка стратегії PR-кампанії в Internet:
    - визначення інструментів PR (форуми, цільові інтернет-ЗМІ: мережеві інформагентства і новинні стрічки, журнали, аналітичні портали, зокрема зарубіжні);
    - прес-конференції в Internet;
    - спецпроекти («хвилі чуток», злив компромату, запуск компромат сайтів-«супутників» та інше)
  3. Медіапланування і розміщення матеріалів в Internet-ЗМІ
    - складання медіаплану з розміщення матеріалів в Internet-ЗМІ;
    - написання матеріалів під формат і стиль ЗМІ (зокрема іноземними мовами для зарубіжних ЗМІ);
    - розміщення матеріалів в Internet-ЗМІ.
  4. Позиціонування перших осіб компанії в Internet
    - розробка концепції іміджу першої особи, проведення фотосесії;
    - визначення цільових груп і технологій впливу;
    - підбір цільових Internet-ЗМІ і організація інтерв'ю;
    - позиціонування першої особи як експерта у відповідній сфері.

Комплексне дослідження
(експертиза ситуації і розробка стратегії)

Послуга для бізнес-структур і учасників виборів різного рівня в цілях комплексної оцінки ситуації і розробки адекватної стратегії дій.

Експертиза включає комплекс дослідницьких процедур:

  • аналіз інформаційного поля (моніторинг ЗМІ);
  • аналіз статистики;
  • проведення якісних досліджень масової свідомості (3 дослідницькі і 2 проектуючі групи фокусу, 8 глибинних/експертних інтерв'ю);
  • проведення стартового соціологічного опитування (якщо необхідно);
  • ресурсний аналіз конкурентів;
  • розробку стратегії дій Замовника (включає іміджеву стратегію, медіа-стратегію, стратегію конкурентної боротьби, стратегію взаємодії з органами влади)

Терміни: від 2 (без опитування) до 3 тижнів

Розміщення матеріалів і реклами в ЗМІ

Послуга для підприємців і бізнес-структур з метою підвищення відомості й присутності в ЗМІ.

  • складання медіа-плану (підбір ЗМІ з урахуванням коефіцієнту «аффініті», попадання в цільові групи);
  • написання матеріалів на визначену тему і під формат видання;
  • організація розміщення матеріалів/реклами в ЗМІ;
  • відслідковування виходів матеріалів/реклами.

Проведення виборчої кампанії (політконсалтинг)

Послуга для політиків і політичної структур по підготовці і проведенню ефективної виборчої кампанії.

Включає в загальному вигляді:

  • підготовку стратегії кампанії на підставі проведеної експертизи;
  • розрахунок бюджету кампанії;
  • підбір кадрів;
  • організацію інформаційно-аналітичного забезпечення кампанії;
  • реалізацію медійной стратегії;
  • проведення рекламної кампанії;
  • організацію «польової кампанії»;
  • організацію контрпропагандистської роботи;
  • організацію юридичного супроводу.

Можливий також формат спільної роботи, коли експерти агентства виступають в ролі зовнішніх консультантів, здійснюючи стратегічне керівництво кампанією і аудит дій команди Замовника.

Розробка і проведення PR і рекламних акцій/заходів

Послуга для бізнес-структур, що замовляють разові PR-акції або серію заходів в рамках PR-кампанії

Включає:

  • розробку сценарію;
  • написання матеріалів для ЗМІ;
  • розробку медійної стратегії і організацію розміщення матеріалів в ЗМІ;
  • розробку необхідної рекламної продукції;
  • проведення акції/заходу.

PR-кампанія

Послуга для бізнес-структур з метою формування іміджу, репозиціонування на ринку, просування бренду, підтримки нового комерційного проекту і т.ін.

Включає:

  • комплекс досліджень (серія фокус-груп, експертне опитування, моніторинг ЗМІ, при необхідності кількісне опитування);
  • написання матеріалів для ЗМІ;
  • розробка медійної стратегії і організація розміщення матеріалів в ЗМІ;
  • організація PR-заходів і акцій;
  • розробка необхідної рекламної продукції;
  • розробка і реалізація інтернет-програм.

PR перших осіб компаній

Послуга для керівників (топ-менеджменту) компаній і PR-фахівців, що зіткнулися з необхідністю позиціонування «перших осіб» в зовнішньому середовищі, підвищення авторитету в колективі, публічних виступів, персоніфікації бізнесу, зміцнення відносин з партнерами, ЗМІ і органами влади.

1. Експертиза ситуації

  • Моніторинг ЗМІ – вивчення представленності керівників в інформаційному полі, контексту і стилю подачі в ЗМІ
  • Серія фокус-груп (не менше 2) і глибинних інтерв'ю (не менше 8) зі співробітниками підприємства з метою діагностики ставлення і сприйняття керівників
  • Експертне опитування – дослідження образу керівництва компанії в цілому і іміджів топ-менеджерів в цільових групах (серед партнерів, в ЗМІ і органах влади)
  • При необхідності – фокус-групи з клієнтами (споживачами) компанії з метою вивчення іміджу керівництва в широкій аудиторії
  • Аудит ефективності діючих інструментів і схем (керівник – прес-служба – ЗМІ), виявлення «вузьких місць» і комунікаційних бар’єрів.

2. Робота з «першими особами» компаній

  • Консультації «перших осіб» компанії щодо взаємодії з колективом і оптимізації внутрішньої ситуації
  • Психологічне тестування топ-менеджменту
  • Проведення тренінгів для топ-менеджерів з різної тематики (тренінг публічних виступів, тренінг ведення переговорів, тренінг виступу перед ЗМІ)
  • Розробка PR стратегії позиціонування «перших осіб» компанії в зовнішньому і внутрішньому середовищі.

3. Консультації для PR-відділу (прес-служби) компанії

  • Навчання технологіям публічних виступів «перших осіб»: правила підготовки ньюсмейкера до виступів в ЗМІ і публічній аудиторії
  • Найбільш ефективні технології просування ньюсмейкерів в ЗМІ – формування публічного обличчя компанії, персоніфікація бізнесу
  • Способи корекції найбільш поширених помилок в роботі представників компаній з журналістами: необов'язковість і нечіткість в термінах, довгі узгодження і затвердження, «закритість» перших осіб, офіціоз в подачі подій і т.ін.

Проведення експертизи, розробка PR-стратегії і реалізація заходів для «перших осіб» займає від 3 до 4 тижнів.

 
 

При повному або частковому передрукуванні матеріалів сайту посилання на agency.org.ua є обов'язковим
©2003-2020 Агентство моделювання ситуацій